Wednesday, August 8, 2007

فرامرز فرازمند تهيه كننده «سنتوري» : تا فيلم را در ايران اكران نكنيم به آمريكا نمي رويم / صداي بهرام رادان سوز صداي چاووشي را ندارد / نشریات گفته های





امير كاظمي: اکران « سنتوری » که پیش از این قرار بود با حضور عوامل و بازیگران فیلم٬ از هفته آینده در امریکا و کانادا آغاز شود بنا به دلایلی منتفی شد. فرامرز فرازمند (تهیه کننده فیلم ) در گفتگو با سینمای ما گفت: «اکران سنتوری در امریکا و کانادا فعلاً منتفی است و من می خواهم ابتدا فیلم را در ایران اکران کنم. اکران سنتوری در خارج از کشور قرار بود ۱۰ روز پس از اکرانش در ایران آغاز شود و همچنان نیز بر این حرف هستیم که سنتوری را ۱۰ روز پس از شروع اکرانش در ایران٬ در خارج از کشور اکران می کنیم .»فرازمند درباره تدابیر امنیتی در اکران های خارج از کشور گفت : « نگران سی دی و دی وی دی های قاچاق نباشید چون فیلم ها قطعاً با شرایط خیلی سخت امنیتی به نمایش در می آیند. » فرازمند درباره صدای خواننده ی آنونس فیلم به سينماي ما گفت : « آنونسی که از فیلم موجود است آنونسی است که با صدای میکس شده ی بهرام رادان و محسن چاووشی است . صدای رادان نیز خیلی خوب از کار در آمده و وقتی صدا ها را گوش می کنیم تفاوت زیادی را متوجه نمی شویم . خدا را شکر با دستگاه هایی که وجود دارد با هر صدایی می شود خواننده شد. » فرازمند افزود : « من صدای رادان را هم خیلی دوست دارم . بهرام رادان فرد با هوشی است . اما صدای رادان سوز صدای چاووشی را ندارد . » فرازمند در رابطه با حرف های برخی نشریات گفت : « نشریات گفته های من در باره ی نظر وزیر ارشاد را خیلی تند و تحریف شده انعکاس دادند که از برخی از روزنامه های صبح انتظار نمی رفت بدین شکل عمل کنند. »

No comments: